středa 17. června 2015

KERATIN na vlasy!

Čauko
dneska tu mám článek který se bude týkat péče o vlasy ✌
Ano ano....Ell bude taky psát tyhle kraviny jen pro holky XD , jelikož si myslím že se to zase někdy hodí takové články. Skoro každý má teď zničené vlasy tak proč to nezměnit. ;) 

Takže pojďme k věci. ✔
Asi tak před 4 lety jsem si začala dost intenzivně barvit a žehlit vlasy. 
Foukat a mýt dost často, takže si asi umíte představit jak moje vlasy musely vypadat. 
Nicméně jsem se rozhodla že by to pro ty vlasy už chtělo fakt pořádnou výživu :D
A narazila jsem fakt na peckovou věc. 

Na keratinovou masku od Kallos, fakt paráda, stojí okolo 80kč a jeho tam víc než dost, dlouho to vydrží. :)))


Už po prvním užití jsem viděla značný rozdíl, vlasy jsem měla jemnější a lesklejší. 

•Na návodě se píše že stačí nanést na celou délku vlasů , na důkladně vyždímané vlasy po umytá tak na cca 5min. 

Upřímně nechávala jsem to tam raději vždy půl hodiny aby péče byla účinnější. 

Ale pozor!
Dejte si fakt záležet na smývání této masky, věnujte tomu velkou pozornost, protože když se vlasy špatně smyjí jsou nepříjemné na dotek a svědí pokožka.



Díky za pozornost a mějte se krásně! :)) Snad někomu můj článek třeba pomůže.
S pozdravem Ella Elis.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Yin And Yang