středa 17. června 2015

• Fitness a JÁ •


Takže Čabas, 
dneska bude článek o tom jak jsem se vlastně JÁ vůbec dostala k Fitness. 
Abych pravdu řekla už od mala dost aktivně sportuju, tancovala jsem X různých tanců
a fotbal, lehká atletika. 

No jenže...se stala taková nehoda s kotníkem která se neustále opakovala, výrony a pak přetrhané vazy.

Jezdila jsem na rehabilitace a..nepomohlo to. :)) Plus mi k tomu zjistili že mám navíc v kotníkách nějaké kůstky či co a hypermobilní syndrom takže paráda. 

Doktorka mi řekla že by bylo lepší kdybych se sportem téměř úplně skončila že jediné aktivity které jsou pro mě možné je plavání a do jisté míry kolo.

Když mi to řekla dost mě to srazilo k zemi. Víte co, představte si ..aktivně sportujete, s tancem jste se mohli dostat i na závodění a najednou tohle.
Takže jsem dlouhou dobu nic  nedělala a seděla u PC her, nejen proto že mě ukrutně bolela i chůze což trvá víceméně do teď, tak se mi ani nic dělat nechtělo. Neměla jsem vůbec chuť do života. Zničilo mě to. Sport bylo tak nějak jediné co v mém životě dávalo smysl a i to mi nakonec vzali. 

Pak se ve mě teda něco zlomilo. Řekla jsem si prostě dost! Že na bolest už kašlu.
A začala jsem se snažit, řekla jsem si, že když mi máma nezaplatí žádné kroužky už kvůli úrazu budu se snažit sama!
Další z důvodů proč jsem začala posilovat bylo to že jsem nemohla moc přibrat na tucích, 
jelikož mám zrychlený metabolismus tak jsem chtěla přibrat aspoň svalovou hmotu.
Byla jsem docela vyžle :D to uvidíte později na konci článku na fotkách.

Teď teda mám upřímně bohužel menší pauzičku od cvičení protože sem začala mít zase komplikace ale snad se to brzy uklidní a já budu moct přidávat další články!! ☺ 



MOJE ZMĚNA RUKOU

MIX FOTEK

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Yin And Yang